מעבר לחנות שלנו

פורטל פוגשי סרטן, קליניקות מיקוליביה לתמיכה בחולי סרטן

קליניקות מיקוליביה לתמיכה בחולי סרטן

הקשר שלנו לסרטן הוא אישי ועמוק והוא חלק בלתי נפרד ממי שאנחנו…

בקליניקות מיקוליביה, יושבים אנשי מקצוע מתחום הנטורופתיה ורפואת הצמחים, מלווים ומנחים את המטופלים כיצד לשלב פטריות בפרוטוקול הטיפולי, כיצד לתמוך בתהליך כולו בתזונה ואורח חיים נכון, איש איש על פי צרכיו ובהתאם לפרוטוקול הטיפולי האישי שנתן לו הרופא המטפל.

מתחילת דרכה של מיקוליביה ב-2010, פוקדים את הקליניקות שלה נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, המבקשים לשלב פטריות מרפא לצד הטיפול הקונבנציונאלי.

מיקוליביה החלה כשליחות. שני אחים, האחד יזם, השני כימאי תרופות, שאביהם חלה במחלת הסרטן.

חיפושים נואשים אחר מזור לאב הסובל פתחו לקובי ולנחשול כהן צוהר לעולמן המופלא של הפטריות.

בשנת 2009 החלו האחים כהן את מסעם בעולם פטריות המרפא. חוץ מפטריות, הם ליקטו בדרך צוות רחב של אנשי מקצוע מתחומי הרפואה, כימיה, מיקולוגיה, נטורופתיה ורוקחות, שותפים נפלאים ומסורים לדרך שכולם נרתמו לשליחות – ליווי פוגשי סרטן בטיפול אינטגרטיבי.

השליחות הזו היא שמובילה אותנו בעשייה שלנו עד היום וזו הסיבה שפוגשי סרטן זוכים במיקוליביה ל-40% הנחה באופן קבוע.

לקביעת פגישה אישית:

Error: Contact form not found.

על הקשר בין מחלת הסרטן לבין פטריות מרפא

לפטריות המרפא תפקידים ביולוגיים השייכים לסיווג של חומרים מווסתי מערכת החיסון, הידועים כמשפרי הסתגלות, מחזקי מערכת החיסון וכמאזני תגובה ביולוגית (BRM – Biological Response Modifiers).  שימוש בפטריות יכול לחזק את התגובה החיסונית של גוף האדם, ובכך להגביר את כושר עמידותו בפני מחלות, ובמקרים מסוימים אף להביא לנסיגה במצב המחלה.

קליניקות מיקוליביה

רב-סוכרים (פוליסכרידים) ומרכיבים אחרים של הפטריות מונעים התפתחות תאים סרטניים ומסייעים בטיפול במחלת הסרטן ובמניעת התפתחות גרורות ומשתלבים בטיפולים קונבנציונאלים, כגון: כימותרפיה, הקרנות (רדיותרפיה), טיפולים ביולוגיים וכו’. הפוליסכרידים מספקים מידע חיוני לכל ענפי מערכת החיסון ומאפשרים זיהוי של התאים והרקמה הסרטנית כתאים זרים לגוף על ידי מערכת החיסון, וכתוצאה מכך נוצרת תגובה חיסונית מדוייקת כנגד התאים הסרטניים ונמנעת התפשטות גרורות.

פטריות מרפא תומכות בטיפול הקונבנציונאלי. כיום משתמשים ביפן, בסין ובמדינות נוספות בעולם בפטריות מרפא בשילוב עם ניתוחים, הקרנות וכימותרפיה. ביפן רשומות מספר תרופות לטיפול במחלת הסרטן (לדוגמת קרסטין, לנטינאן, סכיזופילאן), אשר מורכבות מזנים שונים של פטריות המרפא.

שילוב של הפטריות עם טיפולים קונבנציונאלים לסרטן, מסייע בהפחתה של תופעות הלוואי כתוצאה מהטיפולים, משפר את ספירת כדוריות הדם הלבנות, רמות הפריטין, רמות הברזל ומדדים נוספים בדם. שילוב הפטריות יסייע בהפחתת תסמינים כגון: חולשה, עייפות, נטייה לזיהומים, נשירת שיער, כאבים בגוף ועוד אשר מתפתחים כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים/ההקרנות.

אנו במיקוליביה מאמינים בטיפול משולב: המלצות הרופא המטפל, איזון תזונתי, פעילות גופנית מתונה ושימוש יום יומי בפטריות.

קליניקות מיקוליביה לתמיכה בחולי סרטן

אבן יהודה: ברקת 4 קומה 2, א.ת אבן יהודה

 

יש לתאם פגישה מראש בטלפון 1700-70-44-99

הנטורפתיות שלנו

SharonPassport 2_small (1)

שרון אילון //
נטורופתית (ND) והרבליסטית קלינית (Cl.H)
 

מומחית לפטריות מרפא. 

מנהלת החטיבה המקצועית ומחלקת המחקר של חברת מיקוליביה ובעלת קליניקה פרטית.

כותבת מאמרים ומרצה בפורומים מקצועיים, בכנסים ובמכללות לנטורופתיה.

בשנים האחרונות מתמחה שרון בתמיכה ובליווי חולי סרטן, חולים במחלות שונות של מערכת העיכול וחולים במחלות ניווניות של המוח ומערכת העצבים – הן בתזונה, הן בתוספי תזונה, הן בצמחי מרפא ובפרט בפטריות מרפא.

ilanit-nadan- אילנית נדן- קליניקת מיקוליביה

אילנית נדן //
נטורופתית (ND) והרבליסטית קלינית (Cl.H)

קלינאית בכירה ומנהלת מחלקת ההדרכה בחברת מיקוליביה.

בוגרת לימודי תואר ראשון במדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב ולימודי תואר שני במדעי החברה באוניברסיטת בר-אילן. בוגרת לימודים ארבע-שנתיים ברפואה נטורופתית בקמפוס ברושים, אוניברסיטת תל אביב. בוגרת קורסי הכשרה בתחום הטיפול בחולים אונקולוגים ובתחום בריאות האישה.

מתמחה בתחום פטריות המרפא. מרצה במכללות ברחבי הארץ. בעלת קליניקה פרטית בתל אביב.

פעילה ומתנדבת במספר עמותות לרווחת ילדים ונוער. אמא לאורי, יותם וליה.

לקביעת פגישה אישית:

Error: Contact form not found.

לקוחות ממליצים

[testimonialsSlider]
[testimonialSlide author=”משפחת אלישע”] “פנינו אליכם בעקבות המלצות על כוח הקסם של הפטריות, אך זוהי הזדמנות נהדרת לומר תודה על היחס, הסיוע ובעיקר על ההקשבה. יחסי האנוש הכל כך חמים מסייעים ועוזרים כשכואב מבפנים. זה לא ברור או מובן מאליו…”
[/testimonialSlide]
[testimonialSlide author=”שיר 2.10.17″] “כחודש לאחר שגיליתי כי חליתי בסרטן שד, בעודי מנסה להבין למי לפנות ואיך להתנהל, המליצו לי על חברת מיקוליביה. למרות שהייתי מוצפת בעצות רבות לגבי תוספים ואנשי מקצוע, החלטתי לפנות. מהרגע שיצרתי קשר טלפוני עם הצוות, הרגשתי שאני נמצאת בידיים מקצועיות ביותר. הרגשתי שמאחורי קו הטלפון, עומדים אנשי מקצוע עם אכפתיות אמיתית ותחושת שליחות, שהיה להם חשוב להבין לעומק את כל מאפייני המחלה שלי ואת הרקע… צוות מיקוליביה הם חברים טובים שלי כיום. הידיעה שהם קיימים עבור פוגשי הסרטן והידיעה שהם מסייעים גם בזכות המתנה הנפלאה שהטבע נתן לנו – פטריות המרפא, עושה לי טוב בלב ונותנת לי לנשום לרווחה על כך שבכל האתגר הזה, שנקרא – החיים, יש המון נקודות אור”
[/testimonialSlide]
[testimonialSlide author=”אורנה 18.1.2017″] “נחשפנו באקראי לחברה שנאמר לי שהיא נותנת פתרון קל ומיידי לתופעות הכימותרפיה.
לאחר תאום נסענו לקבל הסבר ראשוני מצוות החברה. בפגישה קבלנו הסבר מעמיק, אישי ואכפתי כדי לשקול אם ואיך לשלב את הפטריות בטיפול הקונוונציונלי.
בני החליט “ללכת על זה”.
ממש תוך ימים האנרגיות החיוביות חזרו.
האוכל נהיה טעים יותר, השינה רגועה יותר…
הבדיקות הבאות הראו שיפור ניכר בתאי הדם הלבנים…
כיום, כעבור שנה בדיוק, בני בריא לחלוטין ואנו מייחסים חלק חשוב מההבראה לפטריות.
לכו, תתייעצו בצוות הנטורפיסטיות הנפלא: אילנית ושרון
ואני בטוחה שלא תישארו אדישים לידע שיועבר אליכם במקצועיות, בסבלנות ובאיכפתיות הנוטעים תחושת בטחון ברגע לא קל של אמצע החיים”
[/testimonialSlide]
[/testimonialsSlider]