מעבר לחנות שלנו

אתר המטפלים, כללי|עוד על פטריות, פטריות וקנדידה

מטפלים בקנדידה אחת ולתמיד

פטריית המאיטקה הוכחה במחקרים רפואיים כיעילה מאוד עבור הסובלות מזיהומים וגינאליים שמקורם בפטריית הקנדידה. לאחר שבועיים מתחילת הטיפול ניתן לחוש בהבדל, גם אם מדובר בזיהום קשה במיוחד.

  פטריות טפיליות קיימות בגוף האדם דרך קבע. הן מועילות לגוף וחשובות לפעילותו התקינה. פטרייה אחת כזו היא פטריית הקנדידה, המתגוררת דרך קבע בריריות מערכת העיכול והעור שלנו. אולם, כאשר הקנדידה  יוצאת מאיזון, כמו שקורה אצל אחוזים גבוהים מהאוכלוסייה, היא הופכת לפטרייה טפילית, הגורמת לאדם לסבול מעייפות, בטן נפוחה, תשוקה למתוק, קושי לרדת במשקל, נשירת שיער, פטרת פה או ציפורניים ועוד.

בכל רחבי נשים הסובלות מקנדידה שחדרה לנרתיק שלהן עלולות לחוש גרד, אודם, הפרשות ותחושות לא נעימות באזור. הקנדידה היא פטרייה טפילית חד תאית הממוקמת על גבי ריריות המעי במערכת העיכול ועל גבי ריריות תאי העור. כשהיא יוצאת מאיזון מסיבות שונות, כדוגמת חולשה חיסונית, חוסר בחיידקים פרוביוטיים (חיידקים “ידידותיים”) במעיים, מעי דליף או תזונה עתירה בסוכרים, הפטרייה הזו חודרת למחזור הדם ומשם לכלל תאי הגוף, ומשבשת את פעילותם. בעיקר גורמת הפטרייה הטפילית הזו לזיהומים בחלל הפה והנרתיק. בכל מקום עליו מתמקמת הפטרייה, היא מצמיחה “שורשונים” החודרים דרך העור או דרך רירית מערכת העיכול אל מחזור הדם, וניזונה מהסוכר במחזור הדם.

מורתי הפטרייה

ישנם חומרים טבעיים וכן חומרים כימיים שנועדו לרסן את פטריית הקנדידה ולהשיבה לאיזון, אולם מחקרים מראים כי השימוש בחומרים אלה אינו נותן מענה מספק, ואילו השימוש בפטריות מרפא נגד הפטריות הטפיליות הוא היעיל ביותר. פטריית המרפא מאיטקה “מלמדת” את מערכת החיסון לזהות את פטריית הקנדידה כפטרייה אשר יצאה מאיזון, דבר המאפשר למערכת החיסון לתקוף את השורשונים של הפטרייה הטפילית, ובכך לא מתאפשרת צמיחה חוזרת שלה מעבר לרמה הרצויה.

פטריית המרפא מאיטקה מכילה רכיבים ״חודיים הפוגעים בקנדידה הגדלה במערכת העיכול ומעכבים את צמיחת היתר שלה. המאיטקה מחלישה את מבנה דופן התא של הקנדידה, ובנוסף – מייעלת את כניסת הסוכר ממחזור הדם אל התאים, פעולה שמקטינה את מקורות המזון של הקנדידה. השילוב בין דופן תא מוחלש ומחסור במקור מזון, מהווה מכה ניצחת לפטרייה הטפילה, גם במקרים הקשים ביותר שלה.

הנה, זה עובד

השפעתה המבריאה של המאיטקה ניכרת כבר בשבועיים הראשונים מתחילת הטיפול. אולם, כיוון שזיהומים פטרייתיים ידועים כעמידים מאוד, המחקרים הקליניים שנערכו נמשכו 5 חודשים. בכל המקרים שנחקרו הוכחה יעילותה של פטריית המרפא מאיטקה מעבר לכל ספק, והמטופל יכול היה לנשום לרווחה: הפטרייה הטפילית סולקה ממחזור הדם ומתאי הגוף השונים, וחזרה לחיות באיזון אך ורק בריריות מערכת העיכול והעור.

יש לציין כי כל שכבות הגיל באוכלוסייה יכולות לעשות שימוש בטוח במאיטקה, כולל נשים הרות ומיניקות. פטריית המרפא הזו איננה יוצרת אינטראקציה עם תרופות או עם תוספי תזונה אחרים שהמטופל נוטל.

לרכישת מאיטקה פיור לחצו כאן