מעבר לחנות שלנו

אתר המטפלים, כללי|אתר המטפלים, מיגרנה

מיגרנה – מדברים מהראש

מי שסובל ממיגרנה יעשה הכל כדי לגרום לכאב הראש להיעלם. במקום לקחת אינספור תרופות, נטילה קבועה של כמוסה המבוססת על פטריית המרפא ראישי עשויה להביא מזור ולהשאיר את המיגרנה מאחור

מהי מיגרנה?

מיגרנה היא כאב ראש אינטנסיבי המגביל את פעילות האדם, ולעתים אף מביא לשיתוקו המוחלט עד שהכאב שוכך. מדובר בכאב הפועם בצדו האחד של הראש או בשני צדיו, ובעל השפעה מכרעת על איכות חייו של הסובל. על מנת להפחית את עוצמת הכאב, הסובלים ממיגרנה נוטלים תרופות להפגת כאבי ראש, או לחילופין, תרופות על בסיס קבוע, על מנת למנוע את ההתקף הבא. תרופות אלה ידועות כבעלות תופעות לוואי מרחיקות לכת.

בשנים האחרונות נרשמת עלייה חדה במספרם של הילדים הסובלים ממיגרנה. מחקרים מצביעים על כך שעוצמת ההתקפים גוברת בגיל ההתבגרות. זאת ועוד, יותר ויותר אנשים בגילאי 10-30 שנים סובלים ממיגרנות ומחפשים מזור לכאבם.

במזרח אסיה ובמרכזה משמשת תרופה המבוססת על פטריית הראישי לטיפול במיגרנה.

מחקרים אודות השפעת פטריית הראישי על מיגרנה

הנבדקים נטלו את הכמוסות המבוססות על אבקת פטריית הראישי במשך חודש עד שנה, והתוצאות היו מדהימות:

• 9 נבדקים (13.9%) דיווחו על ריפוי מהמיגרנות תוך חודש.

• 19 נבדקים (28.8%) דיווחו על ריפוי  מהמיגרנות תוך חודשיים.

• 10 נבדקים (15.2%) דיווחו על ריפוי  מהמיגרנות תוך 6 חודשים.

• 24 נבדקים (36.4%) דיווחו על ריפוי  מהמיגרנות תוך שנה.

• 4 נבדקים (6.1%) לא הצליחו להירפא מהמיגרנות.

כלומר, 62 מתוך 66 נבדקים – שהם 93.3% מהנבדקיםדיווחו במהלך המחקר על הקלה בכאבים ועל הפחתה בתדירות ההתקפים, עד שלבסוף דיווחו על ריפוי מהמיגרנות !!!

רוב הנבדקים דיווחו כי לא חוו תופעות לוואי כתוצאה מנטילת הכמוסות. נבדקים שכן חוו תופעות לוואי ציינו כי סבלו מרגישות במערכת העיכול, רגישות המאפיינת את הסובלים ממיגרנות כרוניות.

רכיביה של פטריית הראישי ידועים ככאלה המאפשרים לגוף להתמודד ביתר קלות עם מצבי לחץ ומתח, כיוון שהם בעלי השפעה מאזנת על מערכת העצבים, ולכן נחשבת הראישי לפטריית המרפא האדפטוגנית ביותר בקרב פטריות המרפא.

השימוש הקבוע בכמוסות המבוססות על הפטרייה הקל באופן משמעותי על אלה שסבלו ממיגרנה על רקע של סטרס ולחץ, ואיפשר להם איכות חיים שלא היו מורגלים לה כשעשו שימוש בתרופות הקונבנציונליות.

CAUSES OF MIGRAINE IN KARACHIITES AND ITS TREATMENT FROM MUSHROOMS

Fakhsheena Anjum*, Nighat Razvi1, Hina Yasin, Arije Ahmad, Marvi Khan Sherwani, Nimra Rahim Khan and Sidra Arshad

Dow College of Pharmacy, Dow University of Health Sciences, Karachi, Pakistan Department of Pharmaceutics, Faculty of Pharmacy, University of Karachi, Pakistan

https://www.pharmascholars.com/upload/pharmacy_52bb01ca763a3.pdf

למידע על ראישי פיור – לחצו כאן

לרכישת ראישי פיור התקשרו: 1700-70-44-99

ראישי פיור