מעבר לחנות שלנו

אתר המטפלים, מוצרים למטפלים

Myco Protect Liquid

Place Holder

 Myco Protect Liquid

Wei Qi Tonic

 Myco Protect Liquid הינה תערובת נוזלית המשלבת פטריות מרפא וצמחי מרפא הנמצאים בשימוש זה מאות שנים ברפואה הסינית המסורתית, ומיועדת לחיזוק המערכת החיסונית. הפורמולה מספקת הקלה מיידית במצבים אקוטיים ומטריה הגנתית במצבים של חולשה חיסונית כרונית.

הרכב:

תוכן מוצרים למטפלים 2

 

 Myco Protect Liquid – פעילות רפואית:

פרוטקט רפואי

Myco Protect Liquid – התוויות ותסמינים:

פרוטקט התוויות

הרכב והסבר:

 פטריית שיטאקה (Lentinus Edodes / Xinag Gu) הינה פטריית מרפא אדפטוגנית המחזקת את מערכת החיסון, בעלת פעילות אנטי ויראלית מובהקת, מגינה על הכבד, מחזקת ומזינה במצבי חסר, מחזקת את הטחול והקיבה, מווסתת את התיאבון, משחררת חיצון ומייזעת עדינה, מנקזת לחות ומסלקת רעילות. מניעה קלות את הצ’י.

 פטריית קורדיספס (Cordyceps Sinensis / Dong Chong Xia Cao) – פטריית מרפא אדפטוגנית המחזקת את מערכת החיסון, מגינה על הכבד, מגינה על הכליות ומחזקת את Yang הכליה, מרחיבה סמפונות, מקלה במצבים של אסתמה וברונכיטיס ותומכת בצ’י הריאות, מפזרת לחות ומפסיקה שיעול, מזינה את התמצית (JING), מפסיקה דימום. לקורדיספס פעילות אנטי בקטריאלית (גם כנגד חיידק הסטרפטוקוקוס) ופעילות אנטי ויראלית (גם במצבי HIV).

פטריית מאיטקה (Grifola Frondosa / Hui Shu Hua) – פטריית מרפא אדפטוגנית המחזקת את מערכת החיסון, מחזקת ומזינה את צ’י ודם הלב, מחזקת ומניעה את הדם, מזינה את Yin הכליות ומשמרת את התמצית (JING), מעצימה את הצ’י המגן (WEI QI). לפטרייה פעילות אנטי פטרייתית מובהקת והיא משמשת לטיפול במצבים של קנדידה וגינלית וקנדידה רב מערכתית.

פטריית פוריה (Wolfiporia Extensa / Fu Ling) – פטריית מרפא אדפטוגנית המרגיעה במצבי אי שקט ועקה (STRESS). הפטרייה מנקזת לחות ומשתנת, מחזקת את הצ’י ומאזנת את המחמם האמצעי. מטפלת במצבי לחות, צואה רכה, שלשול כרוני, עייפות וחוסר תיאבון.

 שורש אסטרגלוס (Astragalus Membranaceus / Huang Qi) – אחד הצמחים האדפטוגנים החשובים ביותר לתמיכה וחיזוק של מערכת החיסון. שורש האסטרגלוס מותווה למניעת מחלות ויראליות וזיהומים, הוא מחזק צ´י ראשי, תומך ביצור דם. מטפל במצבי חסר בטחול המתבטאים בחוסר תיאבון, עייפות ושלשול, במצבי צניחות אנרגיה ודימום כרוני. מחזק את הצ´י המגן ומייצב את החיצון. למצבי חסר המלווים בזיעה ספונטנית. המרשם מכוון למחמם העליון ומרגיע נפש.

קנה שורש זנגביל ((Zingiber Officinalis / Gan Jiang – שורש הזנגביל משפר את העיכול ואת ספיגת הרכיבים הפעילים בפורמולה ומעצים את זמינות הרכיבים הפעילים לרקמות הגוף השונות. השורש ממריץ ומחמם את המרכז. מסלק קור פנימי המלווה בקור בגפיים ודופק חלש. מחמם את הריאות ומסלק ליחה. מחמם את תעלות הצ’י ומפסיק

המינון היומי המומלץ למבוגר:

מצבים חריפים (אקוטיים): 60 טיפות, עד 3-4 פעמים ביום.

מצבי מנע ותמיכה: 30 טיפות, עד 3 פעמים ביום.

המינון היומי המומלץ לילד:

מצבים חריפים (אקוטיים): 30 טיפות, עד 3-4 פעמים ביום.

מצבי מנע ותמיכה: 15 טיפות, עד 3 פעמים ביום.

 פעילות על פי הרפואה הסינית המסורתית (TCM):

• חיזוק הצ’י המגן (WEI QI)

• הזנת צ’י הטחול והקיבה

• טיפול בלחות

• מניעה וטיפול במחלות ילדים כרוניות (P.F)

אבחנת דופק: חלש וחסר, יכול להיות גם מתגלגל

אבחנת לשון: חיוורת, יתכן חיפוי לבן או צהבהב, סימני שיניים

דיוןהגנה מן החיצון:

הדיאלוג בין הצ’י המזין (YING QI) והצ’י המגן (WEI QI) מלווה את הרפואה הסינית הקדומה עד ימינו אנו. הרפואה הסינית מתארת את החוץ והחיצון כיסודות בעלי מסוגלות להיות שליליים עבור האדם, להסיט את האדם ממסלולו הטבעי, מייעודו בחיים ולהפריע לתפקודו.

החוץ ברפואה הסינית העתיקה הוגדר במונחים של שדים, רוחות, מזיקים, וברפואה הסינית המתקדמת יותר רוח חיצוני, פתוגן (זיהומים תוצאת וירוסים, חיידקים, פטריות), תזונה לא נכונה, אווירה שלילית סביב האדם, עקה, לחץ, עוינות.

הצ’י המקורי (YUAN QI), המבטא את התפתחותו הטבעית והנכונה של האדם, מזין את האיברים הפנימיים, המרכז והביטוי הרגשי.

כאשר הפנים מוזן וחזק – האדם יציב. כאשר הפנים חלש – כל השפעה חיצונית תערער את האדם.

המרקחת פותחה במיוחד על מנת לתמוך במערכת החיסונית ובדיאלוג בין ההזנה של הפנים להגנה מן החוץ. היא מיועדת לפעוטות, לילדים, למבוגרים ולקשישים, וזאת במטרה למנוע מחלות אקוטיות דוגמת התקררויות, שפעת, דלקות אוזניים וקוצר נשימה, ומתאימה לטפל ולמנוע מצבים של (Lingering Pathogenic Factor) L.P.F, שהם מצבים של מחלות או התקררויוית כרוניות בהם המחלה כאילו ואינה נגמרת לעולם.

פטריות המרפא תומכות בצ’י המזין ובצ’י המגן ומטפלות בלחות מזיקה. שורש האסטרגלוס מחזק את הצ’י, מעצים פעילות מערכת החיסון. הזנגביל המיובש מחמם את הקיבה, מחזק את האדמה ותומך בתנועת הצ’י בתעלות, והסילר מכוון את המרקחת לחיצון במטרה לחזק את המחסום מפני הפתוגן החיצוני.