מעבר לחנות שלנו

אתר המטפלים, מוצרים למטפלים

Myco Support

Place Holder

Myco Support

 ספורט

Myco Support הינה פורמולה חדשנית, המשלבת הרכב ייחודי של פטריות מרפא וצמחי מרפא, לתמיכה ולטיפול במצבי חולשה ומחלות כרוניות, המערבות כשל חיסוני וירידה תפקודית של מערכות שונות בגוף ומחלישות את האדם, כדוגמת דלקות כרוניות ומחלות אוטואימוניות, כגון פסוריאזיס, דלקת מפרקים שגרונית, מחלות מעי דלקתיות, זאבת. הפורמולה משמשת לחיזוק ולמניעה של מחלות בקרב אוכלוסיות חלשות, כדוגמת זקנים וחולים כרוניים, או ככלי תומך לאנשים במצבי עומס רגשי וסטרס מתמשך. פורמולה זו ייחודית בהשפעתה הרחבה על רבדים שונים במערכת החיסון, בעלת השפעה המחזקת את עמידות הגוף לזיהומים שונים (אנטי בקטריאלית, אנטי ויראלית), ומכאן יעילה לטיפול במחלות של כשל חיסוני כרוני, כגון איידס, מונונוקלאוזיס (מחלת “הנשיקה”), תסמונת התשישות הכרונית ופיברומיאלגיה. הפורמולה מהווה קו ראשון בתמיכה בחולי סרטן בשל ההשפעה האנטי סרטנית הישירה והשפעה טובה על שיקום מערכות הגוף בזמן טיפול כימותרפי או הקרנות.

הרכב:

מיקו ספורט שמות

Myco Support – פעילות רפואית:

ספורט תועלות

 Myco Supportהתוויות ותסמינים:

  מיקו ספוקט התוויות

הרכב והסבר:

פטריית ראישי (Ganoderma Lucidum / Ling Zhi) – פירוש שמה “פטריית חיי הנצח”. פטריית המרפא האדפטוגנית המובהקת ביותר בקרב פטריות המרפא, המסייעת לויסות פעילות בלוטת יותרת הכליה (האדרנל) ומחזקת את עמידות הגוף בהתמודדות במצבי עומס פיזי ורגשי. הפטרייה מסייעת בויסות לחץ הדם, מחזקת את הצ’י ומזינה את הדם, מרגיעה את הנפש ומסייעת בהתמודדות עם מחלות כרוניות. הפטרייה מחזקת את מערכת החיסון ובעלת השפעה אנטי סרטנית ישירה, חשובה כטיפול תומך בחולי סרטן בשל היותה מחזקת ובמקביל מגבירה תהליכי פינוי פסולת רעילה מהכבד.

פטריית קורדיספס (Cordyceps Sinensis / Dong Chong Xia Cao) – פטריית מרפא אדפטוגנית המחזקת את תנגודת מערכת החיסון למחלות. הפטרייה מגינה על הכליות ומחזקת את Yang הכליה, מזינה את התמצית (JING) ובכך מסייעת לתמיכה במצבי מחלות כרוניות. לפטרייה השפעה טובה על מערכת החיסון ותפקוד הריאות בשינוע נוזלים ופינוי ליחה מהריאות. הפטרייה מכילה אדנוזין, חומר המשתתף בתהליך הפקת האנרגיה במיטוכונדריה, ובכך מסייעת להתאוששות ממצבי עייפות כרוניות ותשישות. קורדיספס מספקת הגנה מפני פגיעה בכבד, בעלת פעילות נוגדת סרטן, פעילות נוגדת דלקת והשפעות אנטי ויראליות ואנטי מיקרוביאליות.

פטריית טרמטס (Trametes (Coriolus) Versicolor / Yun Zhi) – פטריית מרפא אדפטוגנית בעלת פעילות אנטי ויראלית מובהקת. משמשת לטיפול ולמניעה של מחלות ויראליות וגידולים סרטניים (התרופה הראשונה בעולם שהופקה לסרטן מפטריית המרפא טרמטס נקראת Krestin ונרשמה כתרופה לסרטן ביפן עוד בשנת 1977). מסייעת במצבים של תשישות וחולשה עקב מחלות ויראליות וכרוניות. תפקודה העיקרי ברפואה הסינית הוא לחדש את התמצית (JING), לתמוך בצ’י המגן (Wei Qi) ולחזקו, למנוע חדירה של פתוגנים, להעצים ולשפעל את מערכת החיסון. טרמטס מסלקת לחות, טובה למערכת הנשימה, בעלת השפעה טובה על הלב והריאות ומסייעת במצבי תפקוד לקוי של הריאות ואינסומניה (נדודי שינה). ניתנת למצבים של חולשה כללית, זיהומים תכופים ומחלות ויראליות חוזרות.

שורש כורכום (Curcuma Longa / Jiang Huang) – שורש בעל פעילות נוגדת דלקת ופעילות נוגדת חמצון מובהקות. ממריץ את הצ’י והדם, מניע דם ומשפר זרימת דם היקפית, ובכך מסייע לטיפול במגוון רחב של בעיות הקשורות להפרעה בזרימת הדם כגון חוסר איזון וכאבי מחזור. מאלחש כאב, אנטי דלקתי ומשקם מצבים של דלקות כרוניות במפרקים (במיוחד בכתפיים) וכאבי שרירים. השורש מנקז רעילות, משפר את תפקוד הכבד, משקם תאי כבד שנפגעו, ממריץ מרה ומיטיב עם העיכול. משמש לטיפול בדלקות מפרקים, במחלות מעי דלקתיות (קרוהן, קוליטיס, פרוקטיטיס) ובסרטן. לשורש השפעה אנטי סרטנית ישירה, מה שהפך אותו לצמח הנחקר ביותר בטיפול במחלת הסרטן.

 שורש אסטרגלוס (Astragalus Membranaceus / Huang Qi) – אחד הצמחים האדפטוגנים החשובים ביותר לתמיכה וחיזוק של מערכת החיסון. שורש האסטרגלוס מותווה למניעת מחלות ויראליות וזיהומים, הוא מחזק צ´י ראשי, יעיל ליצור דם בשילוב עם שורש האנג’ליקה הסינית ( Angelica Sinensis / Dang Gui). מהווה צמח חשוב ביותר לחיזוק המטבוליזם ולשיפור ספיגת אבות המזון החיוניים, מכאן שמחזק את תפקוד העיכול, הריאות ומערכת החיסון, ומשפר את יכולת ההתחדשות של רקמות הגוף. השורש מהווה מרכיב חיוני בטיפול בחולים הסובלים מכשל חיסוני וחולשה של מערכת העיכול עם סימפטומים של חוסר תיאבון, עייפות ונטייה ליציאות רכות.

פרי העוזרר (Crataegus Pinnatifida / Shan Zha) –צמח המניע את צ’י ודם הכבד הלב, משפר מטבוליזם של שומנים, משפר סירקולציה של דם בכל הגוף ובמיוחד בחזה, מועיל במניעת הצטברות שומנים בדם וכולסטרול, בעל השפעה מרגיעה אנטי חרדתית המשפרת את איכות השינה והתחדשות הגוף. חשוב לטיפול במצבים המערבים כאב כרוני הנובע מתקיעות בזרימת הדם.

שורש אטרקטילודס (Atractylodes Macrocephala / Bai Zhu) מחזק את הצ’י ומייבש ליחה. הצמח מתאים לטיפול ארוך טווח במגוון ליקויים אשר מקורם בחולשת מערכת העיכול ולחות עודפת. הצמח משפר ספיגה ומווסת את המטבוליזם של הסוכרים בגוף, מטפל בחולשת מערכת העיכול, חוסר תיאבון ושלשול כרוני. מחזק את הריאות ואת מערכת החיסון. משמש לטיפול במצבים של חולשה כרונית.

שורש האנג’ליקה (Angelica Sinensis / Dang Gui) – צמח ייחודי בשל השפעתו המחזקת והמניעה במקביל. פעילותו העיקרית של השורש היא הזנה, חיזוק והנעת הדם, ומכאן שהוא מתווה לטיפול במצבי אנמיה וחוסר דם. השורש ממריץ את תנועת הדם ומונע חסימות, ומוכר כצמח העיקרי לתמיכה בנשים. השורש יעיל ביותר לכל מצב של חולשה, משקם ומחדש רקמות, מהווה צמח חשוב לטיפול בכאבים, אפטות ופצעים הנובעים מטיפולים אונקולוגים, כמו גם בפצעים מפרישים ואבצסים. השורש מלחלח את המעיים ומסייע במצבי עצירות הנובעים מחולשה ועצלות המעיים האופייניים למחלות כרוניות וזקנה.

פעילות מסורתית:

חיזוק צ’י, הזנת דם, שמירה על האיברים הפנימיים, תמיכה ב-Yang  והזנת ה-Yin , הנעת צ’י ודם, טיפול ברעילות, הרגעת נפש.

אבחנת דופק: חלש וחסר, יכול להיות מתגלגל או קשור.

אבחנת לשון:  סגולה או חיוורת ורטובה, יכולה להיות גם אדומה עם או בלי חיפוי. השוני נובע מהשתנות מצבי המחלה הכרונית.

המינון היומי למבוגר:
מצבים חריפים (אקוטיים): 2 כמוסות, עד 3 פעמים ביום.

מצבי מנע ותמיכה: 1 כמוסה, עד 3 פעמים ביום.

המינון היומי לילד:

מצבים חריפים (אקוטיים): 1 כמוסות, עד 3 פעמים ביום.

מצבי מנע ותמיכה: חצי כמוסה, עד 3 פעמים ביום.