מעבר לחנות שלנו

אירועים בקהילה- סרטן, פורטל פוגשי סרטן

אירועים קודמים, 2016

Place Holder

סדנאות יום

סדנת טיול קברי צדיקים בהנחיית הרב גור אריה ארגמן (יום שני 26 בספטמבר)

לקראת ראש-השנה החדשה ה’ תשע”ז (5777) נצא למסע גלילי שמטרתו התקשרות נפש בנפש, רוח ברוח, נשמה בנשמה..  התפילה והמדיטציה במקום קבורתם של הצדיקים הינה חוויה עוצמתית, שיכולה להניע ולקדם את תהליך ההבראה.  הרב גור אריה ארגמן  מומחה במדיטציה קבלית, מטפל ועוזר במגוון בעיות בריאות, מחלות כרוניות, התמודדות עם חרדות, קשיי זוגיות ועוד.

 

כנס תא (30 באוגוסט  16:30-19:00 בית החיל)

פרופ’ גרשם זיצ’ק – רופא וחוקר סרטן במרכז לביולוגיה התפתחותית וחקר הסרטן בפקולטה לרפואה בירושלים.

פרופ’ זיצ’ק חוקר גישות שונות של הרפואה המשולבת בתחום הסרטן ויעילותן הרפואיות ומשמש כיועץ רפואי לתעצומות.

המקובל הרב גור אריה ארגמן – עוסק שנים רבות בחכמת הנסתר, אותה קיבל משושלת מקובלים גדולים בירושלים.
הרב התמחה במדיטציה קבלית ותמיכה בפוגשי סרטן כמו גם בטיפול בבעיות שונות של הגוף והנפש.

נירה רבינוביץ – מחלוצות מורי הציקונג הרפואי בארץ, עם ניסיון רב בעבודה עם מתמודדים עם מחלות כרוניות וסרטן. מארחת את גד.

גד לוי גולן מלמד מאז שנת 1991 שילוב של טאי צ’י, שינג אי, דמיון מודרך וצ’י גונג תחת השם – “טאי צ’י גונג”. גד דוגל בתכנון אסטרטגי של אנרגיית צ’י, כשיטה יעילה להשגת תפוקה מעולה והגשמה עצמית. גד פיתח שיטה מיוחדת המבוססת על תרגול צ’י קונג עם אלמנטים מקבילים  מתורת הקבלה.

סיפורה האישי של מבריאה – ד”ר ג’נט מיכאיל. ילידת עכו ותושבת היישוב הגלילי פקיעין, נשואה ואם לשלושה, סבתא לשניים ורופאת משפחה. אישה, שכל פיסות חייה היו שלמות, עד שהסרטן החל לקנן בגופה. ג’נט נרתמה להחלמתה באמצעות טיפולים קונבנציונאליים. כשהסרטן חזר אליה בפעם השלישית בתוך שנתיים, היא אמרה לסרטן “עצור! אני יורדת!” וכנגד כל הסיכויים, החליטה באומץ רב ובאמונה עמוקה לשנות כיוון. כיום, שבע שנים אחרי, ג’נט היא אישה בריאה ונקייה מתאים סרטניים, עוסקת בטיפול הוליסטי ומלווה אנשים שפגשו את הסרטן בדרכה לאמונה אמיתית ומלאה בהחלמה.

כנס יגור (22 בספטמבר 16:30-19:00)

ד“ר פנינה בר סלע – קשרי גוף-נפש ורפואה טבעית לפוגשי סרטן. הקימה ופיתחה את “שיטת מצפה אלומות”המבוססת
על פילוסופיית הריפוי הטבעית של ד”ר אן ויגמור, הרואה את הגוף, הנפש והרוח כמכלול. מאז 87′, עוסקת ד”ר בר סלע בייעוץ תזונה, בהוראה בקורסים שונים ובקיום סדנאות בשיטה זו. עם ההעמקה בתורתה הרוחנית של ד”ר אן-ויגמור והרבה שנים של מדיטציה, נותנת ד”ר פנינה בר סלע דגש מרכזי לחשיבות הנפש בריפוי ולקשר שבין בעיות פיזיות, תובנות מנטאליות ותגובות רגשיות.

נירה רבינוביץ– מחלוצות מורי הצ’י קונג הרפואי בארץ בעלת ניסיון רב בעבודה עם מתמודדים עם מחלות כרוניות וסרטן. מנהלת מגמת צ’י קונג טיפולי בקמפוס ברושים באוניברסיטת תל אביב.עובדת במרכז דוידוף לחקר וטיפול בסרטן בבי’ח בילינסון.

סיפורה האישי של מבריאה – דלית חי. מתגוררת בטבעון, נשואה ואם לשתיים. מורה למתמטיקה בתיכון ובסמינר, בעלת תואר שני בחינוך מתמטי. את פגשה הסרטן ב- 2004. כשהטיפולים הכימותרפיים לא עזרו ואף פגעו באפשרות להשתלת מוח עצם עצמית, פגשה את התורמת.. דלית עברה תהליכים עמוקים ומשמעותיים של מודעות פנימית ושינוי אורח חיים מהם שאבה את הכוח להתמודד ולהרדים את הסרטן.

 

 הירשמו כאן לחדשות ועדכונים לפוגשי סרטן:

Error: Contact form not found.

.