מעבר לחנות שלנו

אתר המטפלים, כללי

שיפור בתפקוד המיני – פטריית קורדיספס

פטריית הקורדיספס ידועה זה יותר מאלף שנים בזכות יכולותיה בשיפור האנרגיה, בחיזוק היכולות המנטליות והפעילות המוחית ובהקלה על עייפות אצל בני אדם. אולם לפטרייה זו יש יתרון נוסף – שיפור ח״ המין של המשתמשים בה. מקורה של הקורדיספס הוא בפסגות ההרים הגבוהות של טיבט, שם היא נתפסת כאוצר רפואי לאומי. הפטרייה התגלתה באופן אקראי לגמרי על ידי רועים טיבטיים שהובילו את עדרי היאקים אל פסגות ההרים, שם היו היאקים נוהגים לחפור באדמה ולאכול שורשי פטריות. הרועים הבחינו כי בעונת הפריחה של פטריית הקורדיספס

מתנהגות הבהמות בצורה יוצאת דופן, הבאה לידי ביטוי, בין היתר, בפעילות מינית מוגברת אצל הזכרים והנקבות. הרועים הטיבטיים החליטו לנסות לאכול מפטריית הקורדיספס בעצמם, ולבחון מקרוב את איכויותיה. הם צרכו אותה בצורת חליטות תה, ולתדהמתם גילו כי לאחר מספר ימים חשו עלייה ברמות האנרגיה, שיפור בבהירות המחשבה, ואף נהנו מחשק מיני מוגבר. מהר מאוד הגיעו נפלאות הקורדיספס גם לחצר הקיסר הסיני. זה התפעל מהשפעתה על רמות האנרגיה וחש העצמה בדחף ובתפקוד המיני, ועל כן החליט לחמוד אותה לעצמו.

שניים סינים

ברפואה הסינית המסורתית משמשת הקורדיספס לטיפול בכליות. הסינים מאמינים כי לפעילות הכליות יש זיקה לאיזון רמות האנרגיה וחיזוקן הן אצל גברים והן אצל נשים, בדגש על רמות האנרגיה המינית. ההצלחות הרבות בטיפול בקורדיספס במצבי חוסר חשק מיני, בעיות פריון, ירידה בליבידו והפרעות בתפקוד המיני, הביאו גם את החוקרים במאה הנוכחית לחקור לעומק את איכיותיה של הפטרייה הטיבטית. מחקרים שנערכו בסין וביפן מצאו כי פטריית הקורדיספס משפרת את זרימת הדם באזור האגן. כתוצאה מכך, רקמות איברי המין הזכריים והנקביים מתמלאות בדם, והחשק המיני, כמו גם התפקוד המיני, משתפרים פלאים.

אחד המחקרים המדוברים נערך בבית החולים הואה שאן בשנחאי. במסגרת המחקר נבדקו 286 גברים הסובלים מאין-אונות. הנבדקים נטלו תמצית מפטריית הקורדיספס מידי יום, ובתום 40 ימים דיווחו 183 מהם על שיפור בתפקוד המיני ובחיי המין. מחקר נוסף נערך במכון האנדוקרינולוגי בשנחאי, ובו נבדקו 50 גברים הסובלים מאין-אונות. גם הנבדקים הללו נטלו תמציות של קורדיספס במשך 40 ימים. בתום תקופת המחקר, מרבית הגברים דיווחו על חזרה לתפקוד מיני מלא, ורבים מהנבדקים דיווחו כי הם חווים התעוררות מינית ואף מסוגלים להגיע לזקפה מלאה.

חשוב לדעת –

פטריית הקורדיספס אינה מעלה את ערכי לחץ הדם, ואף מחזקת את הלב ואת כלי הדם ומגינה עליהם.  

מוצרים קשורים לשיפור בתפקוד המיני

קורדיספס פיור

קורדיספס פיור